27 Augusti


Imorse åkte Robin till St. Tropez! =( För det första är det fuskigt att han får värme och fördet andra saknar jag honom oliiiidligt mkt och kommer sakna honom ännu mer tills på söndag då han kommer hem!

Idag var det en hyfsad dag i skolan. Sista mattelektionen idag är borta från schemat så vi slutar 13.40 istället för 15.30! =D Jag tycker min klass är helskön, och vet inte längre om jag har lust att byta till Katrinelund om jag kommer in. Är helförvirrad! Jag vet ju inte hur fotbollen är än, ska ha den första träningen imon efter skolan så får gå efter det sedan för det är fotbollen som är viktigast tkr jag. Men jag kanske inte ens kommer in och har ju inte gjort det än så det är la inte någon idé att tänka på det nu.

Har börjat lyssna på Theory of a deadman en massa nu, det är asbra musik enligt mig! =D

Bästa låten. Theory Of A Deadman - Santa Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0