INT1

Tjulu!

 

I torsdags började skolan, upprop klockan 10.00 Lerums Gymnasium, Samhäll/internationell med specialidrott fotboll. Första dagen var det bara en massa information av allt, väldigt segt och jag blev lite besviken för trodde allt skulle vara mycket bättre, gjorde inte ens något för att lära känna alla, helt nytt folk och inte ens en namnlek! Tänkte på att byta linje och allt sådant. Men i fredags kändes allt mycket bättre när vi gjorde namnlekar och fick lära känna alla på första engelsklektionen. INT1 kommer bli en superduper klass! Dessutom kommer nog engelska bli min favoritlektion tror jag! Lärarna verkade superbra. Sen vår mentor och historielärare är seg som attan! Han pratar om något och plötsligt kommer han in på en historia om något annat och allt blir segt, han pratar otroligt låååååååångsaaaamt med, drar ut på vartenda ord. Vårandra mentor och svenska lärare är motsatsen, pratar fort så man knappt hinner med ibland! Men det är ju bara de första intrycken får se vad jag känner om några veckor.

 

Schemat skulle ju kunna vara mycket, mycket bättre! Slutar 15.30 typ 4 dagar i veckan och tidigast en dag 14.30. Plus att jag ibland har fotboll innan eller efter skolan, så vet inte hur mycket mer jag hinner än skolan och fotbollen. Men jag tänker inte längre på att jag vill byta linje, det känns rätt bra ändå.

 

Har tre månader med Robin imorgon! <3 Ska tvinga med honom till Allum en liten stund innan vi ska in till stan och äta något och sedan se någon film på bio. Biofreaks är vi :D Älskar min robin mest av allt i hela vida världen, vet inte vad jag skulle göra utan honom! <3

 

Funderar på om det är stor idé att ha kvar bloggen längre, det är förguds skull ingen som kommenterar. Iochförsig är det inte så många som har kommenterat sedan jag började skriva, vet inte ens om det är många som läser?!

 

Men hade lovat Ida att maten skulle vara på bordet nu så hon får vänta en halvtimma längre än vad som var tänkt ;) Hahah

 

Byebye!


Kommentarer
Postat av: robin

Du ser allt blir bra på sam/int :)

Imorgon kommer bli jätte kul =D även om vi ska till allum ;P <3



Älskar dig mest av allt i världen <33

2009-08-22 @ 21:04:07
Postat av: Supervalpen

Ta inte bort bloggen, jag tror att det är fler som jag, som läser men inte orkar kommentera ^^

2009-08-24 @ 10:01:16
URL: http://www.metrobloggen.se/supervalpen
Postat av: Johan Nordahl

Ta inte bort bloggen! Det är alltid kul att skriva lite då och då. Som Peter skrev så bra formulerat, det finns säkert sånna som kommer till din blogg och läser men inte kommenterar. Jag är en av dom.:-P



hihi, men har inte du så du kan se besöksstatistiken på din användare på blogg.se`?

2009-08-27 @ 17:20:49
URL: http://www.johannordahl.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0