19 Augusti

Äntligen har de fått fast han som har gått omkring i Lerum och mördat ett 20-tal katter och en hund! Det är bara vidrigt vad han har gjort. Har har skrivit små berättelser på internetforumet Flashback, han beskriver i en berättelse om hur han dränkte en katt och hur skönt han tyckte det var. Han tyckte om att han hade makt över liv och död. Jag började seriöst gråta när jag läste det, här kan du läsa det. Han skickade ju oxå brev till vissa kattägare...

Aja, nu tänker jag inte dra ner stämningen om du nu är glad :) Jag har tänkt att uppdatera nu flera dagar men såklart har mitt internet inte funkat! Men,men. Har inte mkt att skriva nu för kommer inte på det jag hade tänkt. :o Kanske skriver lite mer senare eller något :)

Spelade match mot Qviding igår, gick skitbra och vi spelade grymtbra! Vann med 5-0 och jag gjorde ett mål, egentligen tur men det spelar ingen roll hur man gör målet ;) Det är ju en stor skillnad sedan vi mötte dom senast, då de vann med 2-1.

Robin kommer snart hit och ska sova här inatt, mys :) Så är det första dan i skolan imon. Är inte så värst nervös nu iaf, men kommer säkert vara det imon! Hoppas att jag kommer in på Katrinelund snart, vill ju inte att det går för långt in på terminen innan någon hoppar av, för då blir det ju lite pinsamt. Men om det kommer ngt brev eller så om en månad och säger att jag kommit in byter jag såklart! :D

Kommentarer
Postat av: robin

fan ni spela bra mot Qviding =D



hoppas du kommer in på katrinelund nu då! =) <33

2009-08-20 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0