U2

Har typ precis kommit hem nu! Har vart på Ullevi och kollat på U2 konsert men Robin älskling =D Grymt bra var det, iofs har jag inte så mycket att jämföra med för har aldrig vart på någon konsert innan. Men ändå så vart det sjukt bra! Tog asmycket bilder och filmade en hel del, men det är knappt hälften som blev godkända av mig, typ alla var suddiga och så är ljuset konstigt. Men lägger ut de bästa bilderna =)


Snow Patrol var förband, de var bättre än vad jag trodde =)


Scenen var ascool =)


Som sagt, cool scen ;)


På denna bilden så sjöng dem "One" tror jag för Burmas ledare har jag för mig. Alla skulle ta upp mobiler och vifta med dom så det skulle se ut som stjärnor. Det var mycket häftigare IRL än på bilden, det går inte att jämföra!


Detta får bli den sista bilden. Underbar konsert!

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh, ville också vara där :P

2009-08-02 @ 20:28:39
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0