citat

Hittade lite småroliga citat av kända personer, vissa är helt blåsta ;D

"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel." Ingemar Stenmark (MVG i matte?)

"Jag äger tio par gymnastikskor, ett par för varje veckodag." Samantha Fox, utvikningsflicka och popartist


"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika." Britney Spears (MVG i geografi?)


"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan." Zlatan Ibrahimovic svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent. (Anledning till att jag inte gillar Zlatan)

"Varför lägger en kvinna ned tio års arbete på att försöka ändra en mans vanor och klagar sedan över att det inte är samma man som hon gifte sig med?
" Barbra Streisand

"Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma." Greg Norman, golfspelare, håller tacktal efter turneringsseger 1983 (WTF, finns det fler föräldrar? :o )

"Vår ordinarie gitarrist Harald Pålsson är inte med ikväll. Han har fått kompledigt." Kenneth Fredriksson

"Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmanna-band är ute. Åk hem till Liverpool... " Chef på skivbolaget Decca till medlemmarna i Beatles, 1962

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig." Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha klockrent!

2009-12-02 @ 18:01:26
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0