crazy!

Har precis kommit hem från farfar nu då :) Han fyllde år idag så har vart med hela släkten och firat lite mer jul eller vad man ska säga. Ätit gott och så spelade vi spel.
Hahah fasen vad jag älskar min släkt! Alla är så jäkla tävlingsinriktade i släkten och såååå dåliga förlorare. Vi spelade "Retro" Det kommer frågor om 50, 60, 70, 80 och 90-talet. Vi barn kan ju inte så mkt men vi är med bara för att det är skoj ;D
Det kom en fråga när alla skulle lista de fem tidernas fulaste bilar. Det var en bil de inte kunde sätta namnet exakt på, det var tre som hade skrivit olika, och alla hävdade att det var de som hade rättt. Jag tror de tjafsade om det i minst 20 minuter, min farbror blev rätt sur, hahah :D

Men jag ska snart sova så ska jag in till stan imon på mellandagsrean med Ida och sen New moon igen :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0