dagens i-landsproblem?

Då är det lördag och helg nu :) Det jag nästan ser fram emot mest när det är helg är att få sova länge på morran faktiskt, eller näst mest för det är ingen skola så man ska bara slappa på helgen.

Men i morse fick jag ju inte sova länge då. Jag lägger mig hyfsat sent på kvällarna för jag är lite mer av en nattuggla ;) På något konstigt sätt så när klockan går mot 6-7 då börjar jag bli pigg igen om jag vart trött. När man är trött kan man ju inte sova så jag lägger mig väldigt sent på helgerna.

Det gjorde jag även igår, och fick jag sova länge? Nee, inte alls! 11 så väckte de mig för frukost. 11 är la kanske väldigt sent för de flesta men om jag fått sova så länge jag velat hade det klart blivit längre än 11 ^^ Dagens i-landsproblem? Superviktigt att jag får sova annars är jag inte snäll :o

Kommentarer
Postat av: lillasyrran

HALV 12 va de!!!!!

2009-12-05 @ 16:23:44
URL: http://aidaakarlsson.blogg.se/
Postat av: db

Hahaha! word, sis!

2009-12-05 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0