done, done and done

Äntligen! Klar med historian det var inte så svårt och jag blev rätt nöjd. Pappa har läst igenom den, mamma ska göra det strax. Ska ändå åka lite tidigare till skolan och se om Filippa är där så kan vi prata om den eftersom vi egentligen skulle gjort den tillsammans men jag blev sjuk. Suck på mig. Men det löser sig nog!

Hann köpa lite julklappar med, köpte till pappa och även till på fredag då vi ska ha någon slags julklappslek eller något :) Och därmed har jag köpt nästan alla mina julklappar, bara farfar och några kompisar till tror jag :D Brukar aldrig bli klar med julhandlingen så här tidigt :D

Just nu är det House Of Wax på sexan, usch vad den är småläskig. Såg den när vi har hemma hos Mickan med alla tjejerna från förra klassen, a night to remember :) Ska kolla lite på den, men måste sova sen för har nästan svimmat flera gånger idag p.g.a min osömn.
Så godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0