fredagsnatt

Snabbuppdatering för jag är lat och orkar inte blogga egentligen (:

Jag vaknade vid ungefär 2 eller något. Jag somnade inte förän 5-6, dels för att jag sov länge i torsdags och lite för jag hade ont i magen. Så inatt blir det nog sent oxå förmodligen. För jag är inte särskilt trött nu :D Men mår iaf mycket bättre :) Hade gärna velat se lite på Vampire Diaries men de har inte lagt ut de nya avsnitten än... Tycker det borde komma upp snart, det senaste avsnittet jag har på datan är från en månad sen ungefär! Mycket segt! Första säsongen är inte slut än heller så fattar inte vf det tar sån tid. Kanske något uppehåll i USA i serien?
Får kolla klart på mina One tree hill avsnitt istället :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0