jullov!

Har precis kommit hem efter en lång och mysig dag i Alingsås. Det är våran tradition att åka till Alingsås och julhandla, sedan äter vi gott på Lindgrens krog. (Det är så jäkla god mat där, jag kommer inte kunna äta på en vecka nu känns det som ^^) Det är så vi gör varje år :)
Jag har fått köpt nästan alla min klappar, en kvar till Mona men vette fasen vad jag ska köpa till henne ^^

Skolavslutning i morse ju, var där 40 minuter bara hade lite julklappslek sen fick vi åka hem. Men jag åkte till Stenkulan för att vänta lite på Ida så skulle vi åka till Alingsås. Så jag har vart i Alingsås sedan halv 12 idag :) Blev lite segt fram emot 5.

Nu sitter jag och lyssnar på Erik Grönwalls skiva, vet inte riktigt vf jag köpte den. Såg ju aldrig på Idol, tänkte att jag aldrig köpte några skivor, så köpte den. Men den är faktiskt bra :)




I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky
Higher higher higher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0