onsdag

Idag hade vi en hel del konstiga diskussioner i skolan, som vanligt. Idag om kungafamiljen, haha vad skoj ;D Men förövrigt så vart jag sjuukt seg idag. Försov mig som vanligt till livskraften. Men vad ska man egenligen göra där? ;P Bara massa lekar så går bara dit för att det är lite roligt iaf ^^ Sista lektionen gympa så var det dags för att bada igen, och ännu en lektion med crawl. Jag fattar bannemig inte hur det ska funka. Jag hinner ju inte andas när man ska upp med huvudet innan farten bromsas eller jag får massa vatten i munnen. Jaja, hoppas vi gör ngt annat nästa vecka så är det inte pinsamt hur mkt jag plaskar omkring i vattnet ;)
Men orkar/hinner inte skriva ska plugga engelska nu!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0