superdag!

Har precis kommit hem från Alingsås nu. Har vart hos Elin med alla tjejorna, vi har bakat lite julgodis och sett på hela mysteriet på Greveholm julkalendern på 4 timmar :) Supermys alltså :D Kommer ju ihåg nada av den eftersom jag bara var 3 år gammal när den gick på tvn. Skitskoj (: Jag har inga bra  bilder så lägger inte upp några. Inte för jag brukar lägga upp bilder ändå ;)

Var och jobbade med laget imorse oxå. Fick packa varor på ica mellan 10 - 13. Grymt bra med dricks! Vi var två som jobbade i en kassa och tillsammans fik vi ihop 300 kronor tillsammans på 3 timmar. Så synd att jag inte jobbade lite längre ;)

Nu ska jag dra och äta lite, har inte ätit någon mat sedan 12 idag då jag åt en korv när jag jobbade :o Ätit lite knäck och så, men det är inte mat ;o
Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0