tattoo

Jag har länge tänkt att jag vill tattuera mig. Men tyvärr så får jag inte det. För om jag nu skulle göra det innan jag är 18 och har flyttat hemifrån så blir jag utslängd :D Och det är inte värt det, får vänta några år ;)
Men i något år eller två har jag velat tatuera mitt stjärntecken på min handled. Vet inte hur jag kom på det, men jag vill verkligen det. Så om jag fortfarande vill det när jag är äldre så kommer det förmodligen bli en tatuering där :D

Lite likt av de här motiven. Men vill ha de lite mer, "former" eller vad jag ska säga :)



Kommentarer
Postat av: Cattis

Lät som min mamma för något år sedan - fram tills jag tjata och då gav hon med sig ;-)

2009-12-16 @ 13:28:49
URL: http://catrinhogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0