trött

Usch fick ingen bra start på dagen. Somnade förmodligen någon gång vid 6 tror jag, gick upp halv 8. Förvånasvärt pigg faktiskt. Känns som om ju mindre jag sover desto pigare blir jag, konstigt :o Var bara att göra sig i ordning sig till skolan.

Inatt satte jag mig och läste för att jag skulle bli lite trött. För kan ju inte bara ligga i sängen flera timmar, usch så jobbigt! Jag läste ut två böcker på de timmarna jag var vaken, synd att man inte pluggade istället ;) Men det är inte skoj att ha lite sömnproblem. Men får ta tag i det på lovet. En riktig dag kvar sen bara slappa! :D

Ska plugga röven av mig nu innan jag ska in till stan med Mona för att julhandla :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna :)

jävlar vad lite du sover ;o

2009-12-16 @ 15:10:56
URL: http://aamenoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0