tuesday

Då är det dag för plugg igen då ja. Rätt jobbig dag faktiskt. Simmade på gympalektionen, skulle lära oss att crawla. Och jag som är helt värdelös på det, plaskade som en liten fisk... Men, man lär la sig med tiden ^^ Sen tillbaka till skolan för fotbollsträning. Enkelt inte så jobbig. Hade spänst och snabbhetstest. Gick faktiskt rättbra, bäst av tjejerna (a) Men killar är rätt mkt snabbare än oss tjejer, surt är det...

Men nu ska jag göra klart min artikelredovisning även om jag kanske inte hinner göra den imon för vi ligger rätt efter, typ 4-5 stycken som ska göra det imon... Och även Abe-inlämningen i engelskan på fredag. Så lite att stå i nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0