-

Idag tänkte jag att "Fan, varför ska jag inte göra en ny blogg?"
Och se här! Det har jag banne mig gjort nu. Ska försöka skriva så ofta jag orkar och hinner. Hoppas bara jag får några läsare :)

Idag har jag vart på fotbollsbedömning till Katrinelunds gymnasiet. Var verkligen grymt nervös och hoppas att det går bra för mig. Det var ca 40 stycken tjejer och det är 20 stycken som kommer in. Så har typ 50% chans att komma in. Jag gjorde mitt allra bästa så hoppas att det räcker. Men alla andra var ju riktigt bra. Om jag nu inte blir rekommenderad så har jag ingen aning vad jag vill gå. För Lerum känns inte så jätte skoj på ngt sätt... Och har typ bara en vecka på mig att bestämma, får la se vad som händer...

Jag saknar min älskling Marcus (som just nu e i Töreboda) en massa! <3

Tack för att just DU läser detta :) Hoppas du orkar följa min blogg!

Kommentarer
Postat av: Mona

Klart man årkar läsa ;)

Det kommer gå bra med uttagningen, sluta oroa dig nu ;P

2009-01-25 @ 00:04:04
Postat av: Mikaela

jag kommer läsa (; hoppas du kommer in, annars går du handel i lerum med mig, hihi !

2009-01-25 @ 00:14:50
Postat av: your beloved baby

klart att jag orkar läsa den. Du ska se de kommer gå bra du blir klart rekomenderad får vi hoppas saknar dig en massa med älskling <3333

2009-01-25 @ 00:42:15
Postat av: mackan

men reserven då ;P du är så söt så älskling <333 pöss på sötnöten <33

2009-02-12 @ 11:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0