Bokenäs

Japp då var man hemma igen då. Åkte i fredags iväg till Bokenäs med Anna på moppe. Det tog ca 5 timmar, men då körde vi lite fel och stannade lite och åt på donken i Kungälv :) Det var fint väder när vi åkte upp, soligt och varmt.  Fick till och med världens bonnebränna på köpet. Men det var bara fint på fredagen var det ju min typiska tur att det ska regna hela dagen. Det var inte särskilt fint idag heller när vi åkte hem. Det regnade inte särskilt mkt, men kom några droppar och jag verkligen hatar att köra när det regnar, känns alltid som jag ska halka…

Jag har faktiskt börjat springa så duktig som jag är! För min kondition är verkligen hemsk och jag försöker få upp den till serien börjar :) Har inte tränat ngt alls på typ 4 veckor! Nästan aldrig haft något sånt stort träningsuppehåll :o Har verkligen känt mig rastlös det sista men nu är jag igång igen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0