23 Juli

Ikväll någon gång så kommer övriga familjen hem, så jag får njuta de sista timmarna ensam nu. Njuta blir det la inte dirkekt. Jag är ju inte så ordningsam av mig så måste typ städa hela huset innan det kommer hem, segt men måste göras. jag får ju trots allt skylla migsjälv att jag inte lyckats hålla rent. förhoppningsvis ska detinte ta så lång tid så jag hinner slappa lite med ;D

Jag vet inte hur min blogg ser ut från din data, men jag har ändrat designen på bloggen. Min data är ju hel cpad, så ibland visar den den nya designen och ibland dengamla när jag ska kolla. Men jag hoppas att ni ser den nya som jag blev rätt nöjd med :)

Imon blir det bio med finfinafamiljen. Harry Potter och halvblodsprinsen. Innan jag såg trailern så var jag inte så intresserad att se den, men efter trailern blev jag riktigt nyfiken. Jag minns iaf att jag läste utboken på bara 2 dagar har jag iaf för mig. Så jag är rätt spänd på att se den nu :D

Idag är det den 23 juli, 2 månader sedan jag och Robin blev ihop. Mejn han ärju tyvärr i Italien nu, saknar honom så förbaskat mycket! Men han kommer hem på söndag :) Puss på det och honom <3

Färdig bloggat för nu, här är HP trailern :D


Kommentarer
Postat av: Johan Nordahl

Hejsan:-)Hur e det..? :D

Skit snygg blogg! Headern är sjukt bra gjord.. Hur har du gjort den? Vill nämligen också ha en sån..jag har en men inte lika bra gjord!:D Haha!!

Ciao.

2009-07-27 @ 18:49:10
URL: http://johannordahl.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0