Retards

Ni har la förstått att jag är inge vidare på att uppdatera här. Men jag försöker faktiskt så ofta jag kan =)

 Nu är det bara 6 dagar kvar till skolavlutning!! Så jäkla gött asso. Denna veckan som gått har vi ju inte gjort ngt i skolan alls. I måndags gick vi till Floda och tillbaka i stekande sol, tog typ 2 ½ timma. Det var jobbigt ska ni veta! Det gick an att gå dit för då gick vi genom reservatet och det var inte så varmt för det var skugga hela vägen. Men vägen tillbaka till skolan var vi tvugna att gå på vägen och där var det ingen skugga. Sen när vi kom tillbaka fick vi sluta. Det var ingen direkt nödvändig dag måste jag säga...

Vi har fått praoa onsdag, torsdag och fredag för vi har inget i skolan att göra längre och de ville bli av med oss. Jag har vart i K4, där man går lumpen typ och lagat mat. I onsdags var jag med Anna men hon blev sjuk så Frida var med de andra dagarna =) I onsdags var det jäkligt skoj, fast alla som vi träffade då tror nog att Anna och jag är lite retard =D Frida och jag hade oxå jäkligt skoj =) Skit god mat idag iaf! Vi borde ha dem som gör maten på våran avslutnningsfest istället för skolans kök! Skulle blitt asbra =)

 Är ensam hemma en helg till, denna gången är mina kära päron i vår huvudstad Stockholm med jobbet. På söndag ska de till Stadion och kolla in Bruce Springsteen. Kan la säga att jag är lite avis på dom ;)

Har inget mer att säga nu. Bye ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0