Sommarlov!

Sommarlov nu haft det i cirka en vecka och det är as gött! Lite sorgligt var det på avslutningsbalen. Alla grät, men det var nog jag som gråt mest av alla ^^ För det känns lite ledsamt att lämna alla i klassen efter 10 år som vi gått i samma klass och setts nästan varenda dag... Men det ska bli härligt att börja gymnasiet såklart :)

Denna veckan har jag fått jobba på fotbollsskolan, tränat småtjejer. Det har vart skitjobbigt ska ni veta ^^ De var 11-12 år gamla och de lyssnade typ inte på vad vi sa och ville bara spela match, skjuta straffar eller springa evighetsstaffett. Men det var värt det för 1200 B-) Jag har kommit på att jag snart är rik :D 1000 för betygen, 1200 för fotbollsskolan och snart är det barnbidrag oxå ;) Haha :D

Nu sitter jag uppe i husvagnen i Bokenäs och bara segar, finns inte så mkt att göra mamma och pappa älskar det. Jag lite mindre :P Men tur att jag ska hem imon för ska jobba på söndag ^^
Nu ska jag spela lite kort och chilla B-)

Kommentarer
Postat av: Mackanboy

Du skulle haft den lönen jag har då ;P 99 kr i timman :P jobbar hela sommarlovet så efter skat kommer jag ha ca 26,000 kr ;DD

2009-06-22 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0