It's been awhile

Det var ett tag sedan jag skrev lite här. Men det blir så att man inte hinner. Och hinner man så orkar man inte :D

Sedan jag skrev så har jag gått och blitt singel. Det funkade inte längre tydligen ^^ Och konstigt nog så kom jag över allt fort :o Tiden lixom tre dubblades på ngt sett eller så ^^
Nu har det gått 2 veckor men känns som om det var i ett annat liv typ ^^ Så jag mår prima skinka, jepp jepp :)

Skeeeta mkt att göra i skolan nu verkligen! Inlämningar, prov och redovisningar varenda jäkla dag! Om det inte tar slut snart lägger jag mig ner och dör. Seriöst.

Fast tur är det att man drar till Trysil för att åka lite bräda v.12 med kära kusin Sofia :D Längtar som fan nu. Är assugen på att åka snowboard nu (a) Har vart det i några månader nu. Bara 2 veckor kvar :D

Nu har jag iaf uppdaterat liiite, men måste tillbaka till pluggandet nu tyvärr…
Men jag ska försöka skriva lite mer, om det är fler som läser. Har nog inte så många trogna läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0