Fars dag!

Idag har jag vart hemma hos farfar och firat farsdag. Det gör vi varje år. Hela släkten träffas och äter go mat, super gott! Kunde ju inte fira pappa eftersom den muppen och mamma bestämde sig för att åka till Egypten och gotta sig utan mig och Ida! De har det ungifär 30 grader varmare än vad vi har det här hemma i lilla Sverige. Vad jag vill iväg, bara ligga på en strand och steka i värmen! Men jag skulle inte våga vara borta från skolan mer. Har tillochmed fått hem ett brev att om jag är borta mer från skolan så kommer de dra in mitt studiebidrag. Inte bra, inte bra.


Jag älskar min far trots att han är i Egypten utan mig. Far & farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0