Gah!

Är jäkligt sur nu! Jag var på väg hem från Aspevallen, åkte moppe då såklart. Plötsligt kommer det en bil bakom mig, han är inte mer än 1 meter bakom mig och kommer närmare. Han hade tänkt köra om mig när vi hade möte med andra bilar. Han var bara några centimeter från mig så jag var nästan tvungen att köra i diket! Han kollade inte ens hur nära han var mig. Fyfan för sådant folk som inte har någon respekt alls för oss mopedister!!! Sen åkte jag bakom honom, jäkligt nära, hela vägen till han skulle till samma ställe som jag. Jag var nära på att gå och skrika lite på honom. Var så arg så jag skakade! Och det är ju liksom inte första gången det händer, för det är ofta. Och nästan alltid är det gubbar i 40-60 års åldern har jag märkt.

 

Aja, har iaf spelat cup i Alingsås idag igen. Spelade med 94:orna denna gången. Gick inte super bra. Förlorade de två första matcherna och spelade lika den sista så vi kom inte vidare. Men ala de andra lagen var riktigt bra. Vi spelade superbra mot Jitex trots att vi förlorade med 4-0. Om vi inte hade spelat så bra som vi gjorde hade dom säkert vunnit med tvåsiffrigt. Jag är jäkligt trött på att jag inte kan springa mkt utan att låta som en säl som jag gjorde idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0