kuligt

Jag satt och sökte på kvinnan som inte har lyckats efter 775 gånger att få ett körkort, hon har spenderat 55 000 kronor på detta! Det är helt otroligt, allt hon ville var att få köra traktor på landsbygden. Att hon inte ger upp alltså?! Här kan ni läsa den artikeln.
Men på sidan av artikeln hittade jag en ful bild på vad som sägs vara en fisk. Om det är sant vet jag inte riktigt. Men det var iaf en artikel som listade det 10 mest konstiga fiskar i världen. Frågan är om alla ens är riktiga fiskar?


Nr 3. Stor fet näsa?!


Denna ligger på plats 4. Det är inte en fisk utan en anemon. Haha ursäkta men detta tyckte jag var lite småkomiskt! :D


Detta är en lumpfisk. Tydligen ska kineser äta denna typen av fisk. Men den har ju bannemig ett ansikte?! Fiskar har inte ansikten!

Artikeln finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0