måndag

Då var man hemma igen. Skolan gick faktiskt rätt fort. Men försov mig rejält mkt i morse. Förvånad? Trodde inte det var träning, men det var det tydligen. Pappa hade pratat med tränaren tydligen, så. 8 kommer mamma inrusande i rummet. Jag har 20 minuter på mig att åka till skolan. Klarade det nästan, stolt över mig ;) Sen var det en superjobbig träning.

Men nu som sagt är jag hemma helt slut, men måste göra mina artikelord som jag hade glömt, vettefasen hur jag kunde glömma det? Men även engelskaprojektet måste skrivas och plugga inför samhällsprov...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: db

äh, det där grejar du som ingenting! du som är så smart & cool (:

2009-12-01 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0