New moon!

Idag har jag fått tag på biljetter till New moon! Hahah typ stolt :D Det var inte superlätt. Försökte att boka från Fridas Iphone men det funkade tydligen inte. Sen ringde jag mamma som skulle fixa det för oss. Mamma har aldrig bokat biljetter på internet innan så jag skulle förklara för henne via telefon hur man gjorde. Kan säga att det inte var lätt, verkligen inte. För det första är mamma inte särskilt teknisk och sen var jag stressad för rasten höll på att ta slut. Men det lyckades! Precis i tid skulle jag tro att det var också, om vi inte ville få platser längst bak och splittrade. Trodde inte ens att jag skulle hinna få biljetter innan dem var utsålda. Jag är evigt tacksam min mamma!



By the way så jag kom på att min älskade mamma och pappa åker till Egypten imon. Varför åker alla mot varmare breddgrader medans jag stannar här och fryser arslet av mig?! Inte coolt asso, inte coolt alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0