Surt

Det gick rätt bra på slutet av cupen idag faktiskt. Vi mötte Holmalund i semin, det var bara A-lagsspelare. Det stod 0-0 tills det var 20 sekunder kvar av matchen och då gjorde de mål... Jäkligt surt alltså! Men vi spelade superbra! Och de var skitstressade. I gruppspelet så vann de alla matcher med ungefär, 3-5 mål. Så då tycker jag vi var jättebra! Men jag hade ju hellre vunnit och spelat final. Eller jag hade nog inte orkat, hostade som en gris efter matchen. Fick knappt någon luft, superjobbigt. Men det är iallafall på bättrings vägen.

Sen förlorade IFK sin match med 2-1, inget mer att säga än att det är skittråkigt. Sen åkte ÖIS ur allsvenskan, inte superbra dag för göteborsk (?) fotboll..

Nu ska jag jobba matte, jag vet att klockan är 23 men jag är inte trött än och jag ligger efter asmycket så bara att jobba på! Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0