Viktig dag

Min kära far kom in i morse med världens jobbigaste väckning.
Far: "Är du inte vaken än?!"
Jag: "Nope, vad är klockan?"
Far: "Den är ett, vi måste åka om en halvtimma!"
Jag: "Men varför väckte du mig inte tidigare?!"
Pappa börjar skratta för att det var skoj att se mig få panik… Inte skoj.

Idag har vi andra delen av cupen som vi spelade förra veckan, i en superfin hall mitt i ingenstans i Vårgårda. Idag är det semifinal och sådant i Nolhagahallen. Men jag är sjuk så kanske inte får spela. Kanske för att det är så många mer som är sjuka. I sådana fall tror jag att jag får stå i mål, för att med min andning i vanliga fall så kan jag springa 10 meter sen så tar andningen stopp. Men nu när jag är sjuk så kommer jag la kunna springa en meter typ... Om jag får stå kommer jag säkert sabba allt... Men det märker vi!

 

 

Mycket viktig dag mellan blåvitt och AIK idag. Mycket viktig! Blåvitt måste ju vinna, SM guld!!! Lite småsur att jag inte fick gå på matchen, vilket jag faktiskt kan förstå att jag inte fick. Inte så att det kommer vara lite bråk idag. Men jag kommer ju även inte vara hemma så jag inte kan kolla på matchen! Heja Blåvitt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0