yummie!

Jag vet att jag borde plugga lite, men jag glömde det mesta i skolan så får plugga imon (a) Och blev klar med historian igår så har massa tid över ikväll! :D Jag längtar till 20 november då jag ska se på New Moon! Blev sugen på att fixa ngt enkelt i photoshop. Och eftersom Taylor Lautner är så otroligt snygg så gjorde jag en liten bild med honom (a) Jag är ju inte särskilt bra. Men försöker bli bättre. :D Kommer om jag orkar ngn annan dag fixa lite med bilden så den blir bättre, gjorde denna lite snabbt idag bara Som tidsfördriv. :)



Jag är nöööörd :)


Kommentarer
Postat av: jjossssie!

mmmmmmmmm... snyggingen!! <333

2009-11-11 @ 20:35:45
URL: http://jjosssie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0