12 Oktober

Jag kände mig lite bloggsugen så här på kvällskvisten nu faktiskt. Ligger i min säng med min en vecka gamla data med Sunrise Avenues nya album i högtalarna lite lågt och har migrän, det suger! Men det är iaf lite bättre än igår. Igår hade jag så ont så jag mådde illa och trodde jag skulle behöva spy. Men lyckligtvis är det inte så idag, men ont gör det och är inte så säker på om mitt huvud tillåter mig att gå till skolan imon heller. Ingen mamma som kan ha hand om lilla sjuklingen heller, båda päronen är ute och fixar lite middag (jaktsäsongen har ju börjat nu).  Men jag klarar mig finfint själv.

 

Hade tänkt vara duktig och plugga nu. Men, jag trodde jag hade geografi boken hemma. Vilket jag inte hade, det var italienska boken. Dom två ser precis likadana ut! Men nu har jag en så gullig pojkvän så om jag inte ska till skolan imon ska han hämta några böcker och lämna dom till mig imon :)

 

Vi vann vår match igår! Men våra tränare hade ju räknat lite fel så vi kom iaf 2:a med samma poäng som 1:an. Vi hade typ behövt göra 20 mål, men 2:a är inte skam det heller! Obesegrade genom höstsäsongen är najjs! Kyckling cup snart och den ska vi vinna!!

 

Sverige förlora i lördags, pyytteliten chans att gå till VM, dåligt. Inget mer att säga…




Mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

fy, tycker synd om dig som har migrän. hoppas det är bättre i veckan så att du kan komma till skolan :)<3

2009-10-18 @ 15:37:29
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0