21 September

Egentligen är det ju så att jag måste plugga, men jag har känt att jag typ måste skriva lite i bloggen för det var så länge sen nu! :o

Börjar känna mig lite småstressad i skolan, redan. Har ett prov i historia imon som jag knappt har börjat läsa på för jag är så jäkla lat (a) Sen är det en engelska inlämning på fredag som jag har kommit halvvägs på och en annan inlämning i historia om studieresa vi hade i torsdags till Skara. Jag har ju knappt börjat på något, kommer jag ens att hinna klart med det? Sen har jag olika matcher varje dag. Imon har vi match mot Lärje-Angered och denna gången ska jag hålla temperamentet i styr och inte slå till någon (a) Onsdag VM-kval damer, Sverige-Belgien sjukt najjs :D Torsdag ska jag gå med specialidrotten på ÖIS-TFF.

Får plugga på som bara fasen nu!

Kommentarer
Postat av: Mona

Plugga då din nörd ;)

2009-09-26 @ 00:07:45
Postat av: Erik! :D

Mkt att göra din stackare ;)

2009-09-28 @ 18:00:44
URL: http://erkiperki90.blogsome.com
Postat av: Elin

frågan är om vi kommer klara oss levande efter tre år på int ;o

2009-10-02 @ 22:49:49
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0