4 September

Sitter och kollar på Sverige-Norge i dam EM. Går ingevidare för Sverige just nu... 3-0 med ett självmål från våran sida, sen var norges mål bara turmål! men spelar ingen roll hur man gör mål, bara så länge dom sitten i nät. Men sverige har haft några bra chanser men vet inte vad dom gör, bara slarvar. Hade jag spelat hade det vart annorlunda ;) Haha ^^ 20 min kvar av matchen så vet jag inte om de klarar av att åtminstone gå upp till 3-3 så det blir förlängning. Skulle vara gött att vara i semifinal!

Somnade banne mig framför tv:n inatt! Det är ngt jag aldrig brukar göra, särskilt inte under Scrubs! Men jag var jäkligt trött igår, det har jag vart varje kväll. Skolan verkligen suger musten ur en. Senhar jag haft en massa träningar denna veckan. Totalt ska jag träna 5 gånger! Kommer la gå in i väggen! :o Tränade med skolan idag. Spöregn som förra fredagen också. Men annars var det skoj och gick mkt mkt bättre än i måndags :) Det går så jäkla mkt fortare när man spelar med killar än när man spelar med tjejer, typ 10 gånger fortare. Men det är bara bra träning ;)

Men nu ska jag sitta och hålla tummarna föratt Sverige ska rycka upp sig så man kan få se en semifinal ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0