converse!

Har äntligen kommit hem nu! Har vart i stan. Först var jag hos läkaren för att kolla vad det är för fel med min tumme egentligen! Läkaren tror iaf att det är ngn sena som kommit i kläm så han har ställt mig i kö till operation. Så förhoppningsvis kommer det ta inom ett halvår innan jag får opereras. Jag hade helsdt velat bli sövd, men han sa om jag ville det så skulle det ta ett år till på väntelistan, så det fick jag skita i. Lite nervöst att jag ska vara vaken medans de skär i min hand. Menmen, bara att bita ihop. Hoppas jag får ngt lugnande!

Men sen var mamma och jag inne i stan och shoppade lite. Jag köpte födelsedagspresent till my babysister! Det är grymt coolt måste jag säga ;)

Mina köp:

Älskar mina nya converse! Köpta på Eurosko i Lerum. Assnygga :D Köpte en t-shirt och scarf oxå på JC :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0