dååålig dag.

Som rubriken säger, det har inte vart någon bra dag!

Det hela började med en gång på morran, skulle köra till skolan. Var liite sen så var stressad, då startade inte moppen! Jag stod säkert 10-25 minuter och försökte få igång den, men den ville inte. Sen när jag gav upp och började köra in den tänkte jag försöka en sista gång, och då funka den!

Kom jag lagom till matten, och då funkade inte miniräknaren! Batterierna var slut, iofs är inte det ngt superjobbigt. Men det är jobbigt. Fick reda på att jag måste köpa egna batterier för det står inte skolan för... När man får låna en räknare för 400 tkr jag de ska bjussa på batterier när de var dåliga redan när man fick räknarn. Men men..

Sen så var det inte så mkt, men efter italienskan fick jag reda på att jag skulle ha samhällsprov. Men saken var bara att jag trodde jag skulle ha det på onsdag, för det var då Kjell sa att det skulle vara! Men nej, då säger han att jag har förstått fel. Men jag kan sätta min högra boobie på att han sa att det var på onsdag, den 21, jag skulle ha provet! Jag frågade till och med honom då att jag verkligen skulle ha två prov på en dag. Men då sa han bara, "jag men det fixar du". Men jag blir så sur, och jag är så stressad för det är så mkt att göra! Han sa det inte rätt ut, men i stort sett sa han att jag är dum i huvet. Så jag bryter ihop, börjar gråta. Ingen chans att jag skulle klarat av nästa lektion.

Kom hem och börja storböla för mamma. Hon ville ringa Kjell. För jag tror verkligen inte att Kjell gillar mig särskilt mkt! Men han vill ju inte bara erkänna att han sa fel, utan anklagar mig att jag missförstått. Senså trösta mamma mig med chailatte och bulle så blev att fint :D

Nu har jag fått skriva av mig iaf. :)
Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: db

Kjell? Heter han verkligen så?

2010-04-21 @ 23:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0