förhäxad

Den största anledningen till att jag inte har bloggat ngt är att jag har vart helt uppslukad i serien "Förhäxad"! Det började när jag var liten och Anna och jag stack hem till henne efter skolan för hon hade mååånga fler kanaler på tvn än vad jag hade. Men iaf, vi såg denna serien och sen sprang vi hem efter skolan och missade inte särskilt många avsnitt. Det var början ^^

Sen när jag var sjuk och mådde dåligt så gick det på tvn igen! Och jag tänkte att jag skulle se serien från början. Jag hade fixat ner serien på datan innan men aldrig orkat se på det innan. Men nu har jag banne mig sett varenda avsnitt! 8 säsonger, 22 avsnitt i varje serie = 176 avsnitt på 40 min ;)

Har iaf precis kollat klart på det allra sista avsnittet. Känns väldigt väldigt tråkigt nu... Har inte ngt att kolla på, ingen ny serie som man inte måste vänta på nya avsnitt på! Men har scrubs ändå, det kommer alltid vara bäst ;) haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0