grymt sa grisen

Idag har det vart en bra dag! Tro det eller ej, men det började med att jag kom upp i tid imorse och inte var särskilt trött :o Det höll i sig hela dagen oxå :D Har vart pigg och glad. Det gick bra på träningen, inte såå jobbigt med andningen :) Jag är lycklig idag!

Klockan börjar bli rätt mkt och ska nog försöka lägga mig tidigt, så jag kan få en lika bra dag imon :D

Men kan lägga in lite bilder från Geiloresan :) Det var sjukt skoj! Men brände mig lite, och glömde solskydd första dagen i solen. Så fick typ utslag eller ngt konstigt och nu är mitt ansikte alldeles torrt, riktigt jäkla torrt. Isch! Men har en liten ansiktsmask nu så hoppas det ger lite mer fukt till huden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0