vad som helst, bara inte plugg!

Nu bloggar jag bara för att jag gör allt för att slippa plugga! Tyvärr är det ett måste nu. Har historia arbetet som ska in på fredag och även guldredovisning på fredag. Ska till handkirurgen imon och förhoppningsvis få reda på vad det är för fel på min tumme! Sen fika i stan med mamma :D

Igår så beställde jag lite kläder till varmare väder :) Sjukt nöjd måste jag säga!


Köpte bland annat detta (:


Jäkligt trött på all snö nu, den måste bort! Vill ha värme och sol. Vill bli brun och fin :D


Bild från sommaren 2007 när jag vart på Grand canaria :)<3


Hittade även denna bilden från när jag var ute på lövön med Johan sommaren 2006, trodde typ jag var cool eller ngt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0