jävligt trött nu!

Nu är jag så jävla sur på läkaren som ska kolla vad det är för fel på min andning! Jag fick ett brev hem om att hon har fått mina prover och kollat på min PEF-mätning. Och vad fasen får jag för svar?
Jo hon skriver att hon inte ser några tecken på astma, frågar om det är värre när det är pollen säsong och jag ska använda bricanyl när jag får svårt att andas. Men vad är det för mening med att jag ska använda den när den inte hjälper ett skit?! Och jag kom till läkaren i november när det är någon pollen kvar, och då hade det blivit mkt värre!
När jag var hos läkaren i november. Då sa läkaren till och med att hon inte trodde det var astma men skulle ändå göra undersökning för att vara säker. Det känns som om hon inte har förstått ett skit!

Nu har hon inte gett mig ett tips eller tid vad jag ska göra när jag inte kan andas! Och jag klarar verkligen inte av att ha det så här. För när jag får ett anfall så mår jag ju skit efter det, svimfärdig, skakar och får ibland feber. Ska jag ha det så när jag har minst 5 träningar i veckan?  Det tar ju även på psyket, jag vågar ju ibland inte träna bara för att jag inte vill något anfall. Nu har läkaren tydligen inte tid att ringa heller, så hon ska ringa någon gång nästa vecka. Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0