lördagsnatt.

Jag är väldigt lat så jag orkar typ inte uppdatera här. Men göra så gott som jag orkar (:

Igår var jag inne i stan med Mona och skulle shoppa lite, sen även så där spontant gick vi på bio. Alvin och gänget 2 ;) Ska man se den så ska man inte se den på svenska!!

Idag var jag inne i stan igen ;D Det var ju faktiskt kurragömma i IKEA. Sketmkt folk. Rätt skoj. Det roliga ar att när jag blev hittad så blev inte Mona det?! Vi gömde oss i en garderob, mona satt i ena skåpet och jag i andra. Men de hittade mig och kollade inte ens i andra skåpet. Så jag fick änta på henne en stund tills hon blev hittad ^^
Mona hade några kompisar där som vi träffade och så hade de egna kompisar (xD). Vi stack och å på max med dem efter IKEA.

Var på bio idag också. Med Even istället :D Jobbigt att han bor uppe i Karlstad så man inte hinner se honom så ofta :o Men man får ta tillfällena som kommer :) Vi såg iaf Sherlock Holmes. Den var la bra. Men jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre :o Hade för höga förhoppningar.

Men nu ska jag kolla klart på Fame som jag sitter i soffan och kollar på. Hugo ligger även brevid mig och har däckat. Tror han drömmer lite för sparkar med tassarna i luften. Gulligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0