måndag

Idag åkte jag hem efter italienskan, för jag har ju varken engelska redovisning eller geografiprov. Ska snart göra de uppgifterna vi fick göra :)
Sitter och kollar på sportens årskrönika, de visar de bästa och sämsta händelserna från sporten år 2009. Visade förut fotbollslandslaget förlorade mot danmark och då var chansen minimal att gå vidare till vm i Sydafrika. Det känns lite, det är supertråkigt att det inte blir något Sverige i VM i sommar, varför ska man då kolla på VM liksom? Ne men kommer la kolla ändå, football in my heart <3 ;)
De visade även hur blåvitt förlorade SM-guldet mot AIK, usch! Tycker blåvitt var värda att vinna, men ändå så vinner AIK.

På tal om fotboll så är jag jävligt trött på min "astma" eller vad fan det nu ska vara. Fick ett "anfall" eller vad man ska säga på träningen igår. Det är bland det värsta jag vet. Krockade lite lätt och ramlade, sedan tappade jag luften. Jag hatar det, får verkligen ingen luft alls. Det har definivt blivit sämre nu, brukade bara får "anfall" på matcherna innnan för då tar jag ut mig mer. Jag får aldrig chansen att ta ut mig till 100%. Jag kan så mkt mer än vad jag kan visa nu, allt bara för min andning. Men kommer göra klart den här utredningen jag gör nu, ska blåsa i en sak morgon och kväll och på träningarna för att de ska vara säkra på att det inte är astma. Och idag så har jag mått skit som jag alltid gör dage efter jag fallit ihop. Har skakat utan att frysa vart svimfärdig och trött. Klarade inte att vara med på träningen imorse heller...
Jaja, nu har jag klagat alltför mycket.

Dags för plugg -.-'
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0