morgon!

God morgon människor!
Nu sitter jag nere i Monas vardagsrum medans hon och henes mamma kollar på "flickan som lekte med elden". Supersocial är jag som sitter och bloggar med jag vill se "män som hatar kvinnor" först, känns typ roligare ^^

Mamma och pappa hade syskonträff igår. Alltså så var mina farbröder och fastrar där och deras respektive. De har haft det sen vi var små och då hade de bestämt att det skulle vara barnfritt, men det var ju mest för att det enda vi små bebisar var att skriva och bajsa :)

Så jag sov hos Mona även om jag fick sova hemma, men de började bli lite högljudda redan efter någontimma, så jag var inte så frestad att stanna hemma :)

Som på alla lov så lyckas jag alltid vända dyget, och jag har inte vänt det tillbaka detta lov än, och skolan börjar imon! Mona gick och la sig vid tre, det gjorde jag med men var inte så trött. Hon somnade lite efter tre men jag låg och vred mig till typ halv sex då jag somnade ^^

Men nu ska jg nog kolla på filmen så ciao!

Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en nie dag<3

2010-01-06 @ 11:48:54
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0