natt

Nu har jag precis kommit hem från Mona. Det var inte skoj att gå hem i denna kylan, men iaf tur att mamma och pappa kom och mötte mig, annars hade jag inte vågat gå (a)

Idag var jag och bowlade med Ida och hennes kompis. Först var det menat att Mona skulle vara med men det var massa strul och jag vet inte, men det fanns inga tider som passade Mona, så jag fick bowla ensam med Ida. Det var la skoj ändå. Men det funkar verkligen inte med min tumme. Fasen vad ont jag har nu asso! I februari var det ett år sedan jag röntgade tummen, det var meningen att läkaren skulle ringa några veckor efter det. Men har de ringt? Nope! Jäkligt förbannad på läkaren nu, jag har gjort alla jävla röntgen som går att göra typ, men de hittar inga fel. Det måste u iaf vara något eftersom jag knappt kan skriva utan att jag ska dö av smärta? Var ju orsaken till att jag slutade spela tennis, det gjorde för ont. Saknar den lite nu...

Men iaf, efter bowlingen så gick jag hem till Mona så kollade vi lite på film och spelade xbox. Jag äger Mona på alla spel, basket som fotboll ;)
Vi såg på "American pie, the book of love" och "Gamer". Om de tidigare AP filmerna är töntiga så slår nog den här senaste rekord! Men lite småbra är den ändå ^^ Och "gamer" var faktiskt riktigt bra :D

Men måste sova snart ska upp tidigt. Runt åtta.(!) Mamma ville nämligen gå på hundutställning, och de börjar pudlarna tidigast vid 9, så måste upp tidigt. Jag tycker nog det är tur att Hugo inte har någon stamtavla, för vill inte ställa ut honom :)

Måste sova, buona notte! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0