söndag

Goddag! Jag tror jag har blivit besatt av Supernatural eller ngt :) Ne men det är faktiskt superbra :D Jag gillar lite övernaturliga saker som vampyrer, demoner och allt det andra som tillhör den kategorin :D Men det är ju inte bara superseriöst hela tiden, det kommer massa roliga komentarer heela tiden :D



Men nog pratat om Supernatural. Mamma klippte mig imorse faktiskt. Hon har hållt på att klaga i flera veckor om att det var slitet mm. Så jag lät henne klippa mig, haha ;)



Ja, bilden är ju inte den  bästa, men min cam är inte så bra som min gamla var. Tyvärr har jag ine kvar skivan så jag kan installera den. Ignorera mit fejs på bilden (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0