thursday

Sjuk, hemma från skolan idag då. Feber och typ frossa. Men ska försöka få gjort all läxa. Kan knappt skriva något utan det ser ut som om en 5-åring som har skrivit, så mkt skakar jag. Inget roligt alls.
Måste läsa lite geografi, för imon så ska jag till skolan och göra det förbaskade provet. Måste dessutom hitta min historiabok som verkar ha gått upp i rök?! :o

Har inget roligt att skriva alls kom jag på :)

Jo, grattis Johan som har körkort nu! :D Du får komma ner från Karlstad och hälsa på oftare nu (:


Kommentarer
Postat av: Even

Klart jag kommer ska du se :)

2010-01-14 @ 18:10:25
Postat av: marialidén

såg jag ordet karlstad? isf tycker jag att du kan komma upp ist :)

2010-01-16 @ 18:14:45
URL: http://marialidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0