tuesday

Äntligen hemma! Eller har vart hemma i typ 30 minuter men ändå. Tycker det är jäkligt dåligt att Slätthultsbussen inte går längre än till 4. Så jag måste ta floda bussen och gå i typ 10 minuter. Inte superjobbigt, men seeegt när man har haft träning. Och ack så dåligt det gick för mig idag, känns som om jag sabbar allt för jag inte kan andas och därmed inte springa. Och som vanligt mår jag skit efter det... Skakar trots det inte är kallt och känns som om jag ska ramla ihop närsomhelst...
Skit samma ska inte klaga! Jag lever ;P

Men sitter nu på mitt rum och tröstar mig med en varmchoklad, med mintsmak :) Mums! Måste snart ta tag i allt plugg. Men det är inte särskilt pepp när jag är lite depp. Haha ;P
Har engelskaredovisning och italienska test på torsdagen. Italienskan är rätt lätt så den tar jag sist, men har knappt kommit halvvägs på engelskan så den prioriteras först. Sen är det geografiprov på fredag. Brukar inte riktigt hänga med på Kjells lektioner så kommer inte ihåg ett skit av detta området. Men får la läsa igenom och skriva ner det viktigaste.

Men det bästa på hela dagen är att vi har ingen estetisk verksamhet imorgon så vi börjar 10.40! Asgött, och kanske bättre, vi har möjligen inte någon estetisk verksamhet alls på onsdag morgnar :D

Dags för plugg. Ciao!



Inte den jag dricker nu, så mkt kan jag inte dricka på en vardag ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0