måndag

Nu har jag ju faktiskt sommarlov så jag tänkte att jag kan börja blogga lite ;P Men det kommer nog inte hända så mycket att skriva om så :)

Nu är jag så fruktansvärt trött! Fotbollsskolan började idag, är tränare iår igen. Detta året har jag fått P02:or, trodde inte det skulle vara så jobbigt. Men fasen vad de är krävande! De bara bråkar och lyssnar inte. Så imon ska jag fan vara sträng! De ska lyssna och göra som jag säger! ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt och äta, ska spela match med farmarlaget ikväll :) möter Stenkullen. Spelade med dem i fredags med, mötte även då Stenkullen. Det kändes skitkonstigt! För Lerums farmarlag är flodas dam-lag, eller något sådant, det är något sammarbete. Men iaf, jag spelade i Flodas tröjor mot Stenkullen i Stenkullen. på något sätt kändes allt helt sjukt konstigt! Eftersom jag spelar i Lerum och bor i Stenkullen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0