vår nu?!

Dålig uppdatering men jag har itne orkat. Vart sjuk en hel del de senaste veckorna! Först var det sjuk med feber, hosta och ont i halsen. Direkt efter man tillfrisknat så får man migrän som grädde på moset. Men nu har det iaf gått över hyfsat så är tillbaka i skolan ;D

Det har gårr och blitt vår medans jag legat hemma i min säng och tyckt synd om mig själv. Härligt! Men känns lite konstigt att om två veckor så ska jag vara upp i Geilo och svisha ner i backarna på min snowboard! Jag längtar lika mkt dit som jag gör till åren i stort sett! Även min älsklingsRobin ska med upp. Eller ah, han kommer upp med buss och tåg på onsdagen för han ska ner till italien på fotbolls cup innan. Men skit samma, bara han följer med!

Ska dra och träna nu. Och hade tänkt att spela utan underställ, eller iaf utan underställströja för jag vill att det ska vara vår nu!

Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0