tisdag

Väldigt dålig uppdatering, kommer förvänta inte bättre. Men sitter iaf och pluggar geografi nu. Supersuper segt! Inte det roligaste ämnet direkt. Haft nationellt prov i engelska idag, det gick faktiskt rätt bra! Nöjd med min insats :) Hela dagen har vart lite småseg, kan bero på all pollen. Mina ögon har vart helt svullna idag och kliat som fasen, men bara att hålla igen, är inte den enda ^^

På torsdag är det dags att få tandställningen. Är inte särskilt nervös, ska bli glad att det äntligen blir gjort! Väntat typ 5-6 år på den nu..
Fick även ett brev hem idag om operationstid för tummen. Den 19 maj ska jag sitta under kniven. Två dagar innan det är fotbollscup i Köpenhamn. Vf inte en vecka tidigare?! Jag ska alltid ha sån otur. Men jag tänker inte avboka tiden, orkar fasen inte ha ont i tummen längre... Så får avstå från att spela cupen och hänga med som support istället...

Men nu ska jag återgå till min bästis geografiboken!

Ciao!

Min plugglåt idag: Angel - Broken Door

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0